Είναι ένας ιστότοπος με περιεχόμενο πληροφοριακό,πολιτιστικό,λαογραφικό,ιστορικό και ότι άλλο συνεπάγεται,αποκλειστικά για την ανάδειξη αυτού του τόσο αγαπημένου τόπου του Άνω Βοΐου του Χωριού μας το ΠΟΛΥΚΑΣΤΑΝΟ.
Για να μαθαίνουμε και προπαντός να μην ξεχάσουμε πότε!!!!!!

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Triti2dim

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015


Μαθήτριες περιγράφουν πολύ όμορφες διαδρομές μέσα στο δάσος ή σε διαφορετικά μέρη

Στο Πολυκάστανο της Κοζάνης
Στις διακοπές των Χριστουγέννων πήγα στο χωριό της μητέρας μου τοΠολυκάστανο της Κοζάνης.
Μια μέρα αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα στο δάσος, σε μια περιοχή που ονομάζεται Πηγαδούλη.
Μαζί μου ήταν ο παππούς μου, η μαμά μου και ο αδερφός μου.
Περπατήσαμε για λίγη ώρα σε ένα στενό μονοπάτι που δεξιά και αριστερά του υπήρχαν πολλά και διαφορετικά δέντρα όπως οξιές, καστανιές, βελανιδιές και λευκάδια...
Ακούσαμε τα πουλιά που κελαηδούσαν, είδαμε ένα ρυάκι να κυλάει και μυρίσαμε όλα τα αρώματα της φύσης.
Μαζέψαμε κάστανα, θαυμάσαμε την θέα, κάναμε συλλογή βελανιδιών και ξαπλώσαμε πάνω στα πεσμένα φύλλα.
Ένιωσα πολύ όμορφα στη φύση και θα ήθελα να ξαναπάω σε αυτό το ωραίο μέρος!

Στέλα
Μαθήτρια της Δ2 τάξης


πηγή: triti2dim.blogspot.fr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: